INNOWACJA PEDAGOGICZNA „ZWIERZĘCY ALFABET” – PODSUMOWANIE PRZYGODY ZE ŚWIATEM ZWIERZĄT

INNOWACJA PEDAGOGICZNA „ZWIERZĘCY ALFABET” - PODSUMOWANIE PRZYGODY ZE ŚWIATEM ZWIERZĄT

W ostatnich miesiącach uczniowie klas IIb i IId kontynuowali swoją przygodę z innowacją pedagogiczną „Zwierzęcy alfabet”. Tym razem dzieci poznawały kolejne fascynujące zwierzęta, których nazwy rozpoczynają się na litery: P, R, S, Ś, T, U, W, Z, Ż. W ramach zajęć uczniowie dowiedzieli się wielu ciekawostek o takich zwierzętach jak: pingwin, ropucha, szczur, świnia, tukan, uchatka, wilk, zając i żmija.

Każde spotkanie z nowym zwierzęciem było okazją do zdobycia wiedzy przyrodniczej, poszerzenia słownictwa, ćwiczenia umiejętności czytania i pisania, a także rozwijania kreatywności. Dzieci tworzyły piękne prace plastyczne, które przedstawiały poznane zwierzęta w ich naturalnym środowisku.

Innowacja „Zwierzęcy alfabet” była niezwykle ciekawą i rozwijającą formą nauki poprzez zabawę. Uczniowie nie tylko utrwalili znajomość liter alfabetu, ale także wzbogacili swoją wiedzę o świecie przyrody i rozbudzili zainteresowania przyrodnicze. Praca metodą projektu, łączenie treści edukacyjnych z aktywnościami plastycznymi oraz możliwość samodzielnego odkrywania świata zwierząt sprawiły, że zajęcia były angażujące i pełne radości.

Dziękujemy uczniom za aktywne uczestnictwo i z niecierpliwością czekamy na kolejne edukacyjne przygody!

Batko Magdalena, Biel Urszula, Ostafin Anna

 

Skip to content