INNOWACJA PEDAGOGICZNA „ZWIERZĘCY ALFABET” W KLASIE 2B I 2D
W listopadzie i grudniu uczniowie klas 2b i 2d w ramach innowacji pedagogicznej „Zwierzęcy alfabet” mieli okazję bliżej poznać fascynujące zwierzęta, takie jak: emu, flaming, goryl, hipopotam, indyk i jaskółka. Każde z tych stworzeń posłużyło jako inspiracja do nauki o różnorodności świata przyrody i jego niezwykłych mieszkańcach.
Efekty zajęć:
- Dzieci poszerzyły słownictwo związane ze światem przyrody, nauczyły się rozpoznawać i charakteryzować te gatunki.
- Rozwinęły swoje umiejętności poznawcze, m.in. poprzez obserwację zdjęć, filmów edukacyjnych oraz wykonywanie prac plastycznych inspirowanych omawianymi zwierzętami.
- Dzięki zajęciom wzrosło ich zrozumienie i szacunek do przyrody oraz potrzeba dbania o ochronę środowiska.
Zajęcia te stanowiły kolejny krok w realizacji celów innowacji pedagogicznej, pokazując dzieciom piękno i różnorodność świata zwierząt.
Batko Magdalena, Biel Urszula, Ostafin Anna