MIĘDZYNARODOWY PROJEKT EDUKACYJNY „LITERKI W AKCJI” – KLASA 1 D

MIĘDZYNARODOWY PROJEKT EDUKACYJNY „LITERKI W AKCJI” – KLASA 1 D

W bieżącym roku szkolnym klasa I d bierze udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym „Literki w akcji”. Meldujemy wykonanie zadań z lutego i marca.

W lutym wykonaliśmy kolorowe dyktando. Za pomocą białych kredek świecowych i farb tworzyliśmy prace, wypełnione poznanymi literami, a następnie w parach analizowaliśmy swoje pismo. Nauczyliśmy się, jak konstruktywnie i z szacunkiem udzielać sobie rad, unikając wyśmiewania czy krytyki prac innych. Ta zabawa nie tylko utrwalała poznane litery, ale także rozwijała umiejętności społeczne uczniów.

W marcu zorganizowaliśmy „Wyścig liter”, który włączył aktywność fizyczną do procesu poznawania liter. Gra łączyła elementy rywalizacji i ruch fizyczny z aspektem edukacyjnym, sprzyjała integracji grupowej oraz rozwijała umiejętności motoryczne i koordynację ruchową dzieci.

Uczniowie klasy 1 D stworzyli także talerze sensoryczne, na których za pomocą mąki pisali litery oraz rysowali różne kształty. Zabawa łączyła elementy nauki z terapią sensoryczną, w której kluczowy jest zmysł dotyku. Nasze talerze stały się interaktywnymi tablicami, na których za pomocą palca tworzyliśmy widoczne ślady. Zabawa ta dostarczyła nam nie tylko unikalnych doświadczeń sensorycznych, ale także wspomagała koncentrację, koordynację oraz kreatywność.

Nie możemy doczekać się kolejnych zadań!

Urszula Biel

Skip to content