5-DNIOWA WYCIECZKA DO BUKOWCA

W dniu 27.05.2019 roku o godzinie 7.30 klasy Va i  Vc wraz z wychowawcami i opiekunami wyjechały na oczekiwaną z niecierpliwością wycieczkę do Bukowca. Droga minęła nam szybko, ponieważ wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani. Na miejsce dotarliśmy o godzinie 16.00. Zostaliśmy miło powitani i zakwaterowani w przydzielonych nam pokojach. Po krótkim odpoczynku zjedliśmy obiad i resztę dnia spędzaliśmy w swoich pokojach, bawiąc się, rozmawiając i grając w gry planszowe do późnych godzin wieczornych.

Drugi dzień rozpoczęliśmy śniadaniem, po którym pani Sylwia Nosal zorganizowała lekcje geografii na wesoło – zabawę „Czółko” geograficzne. Na popołudnie zaplanowana była piesza wycieczka po Bukowcu, niestety pogoda pokrzyżowała nam plany, więc spędziliśmy je słuchając prelekcji o Karkonoszach i Rudawskim Parku Krajobrazowym. Wieczorem były wesołe zajęcia muzyczno-ruchowe, podczas których bawiliśmy się świetnie.

Kolejnego dnia odbyły się zajęcia informatyczne, na których programowaliśmy roboty, a następnie lekcja matematyki z panią Marzeną Róg. Po obiedzie były zajęcia plastyczne, podczas których lepiliśmy z gliny wesołe koty. Wieczorem tego dnia odbyła się dyskoteka, wszyscy tańczyli i bawili się doskonale.

W czwartek pojechaliśmy do Karpacza, gdzie zwiedziliśmy skocznię Orlinek, podziwialiśmy piękny wodospad i świetnie bawiliśmy się w Muzeum Techniki i Budowli z Klocków Lego. Następnie przeszliśmy do Muzeum Karkonoskich Tajemnic. Poznawaliśmy tam legendy i historie powiązane z Karkonoszami. Na koniec wyprawy każdy mógł zrobić sobie zakupy. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko, a  pan Tomek Biel piekł dla wszystkich kiełbaski. Po dniu pełnym wrażeń musieliśmy się spakować i przygotować na drogę powrotną.

Piątek był dniem powrotu, pożegnaliśmy się z pięknym Bukowcem i z radością wróciliśmy do domu.